8 tygodniowy kurs medytacji od podstaw

8 tygodniowy kurs medytacji

22 Listopad 2019 – 24 Styczeń 2020

Godziny:
18:00 – otwieramy drzwi
18:30 – rozpoczęcie zajęć
20:30 – koniec zajęć

Terminy zajęć:

  1. 22 Listopad
  2. 29 Listopad
  3. 6 Grudzień
  4. 13 Grudzień
  5. 20 Grudzień
  6. 10 Styczeń
  7. 17 Styczeń
  8. 24 Styczeń

Kurs przeznaczony jest dla osób, które nigdy nie medytowały a także nie mają żadnej wiedzy na temat medytacji. Jak i dla osób, które chciałyby sobie odświeżyć i usystematyzować praktykę medytacji.

Opis:
Na kursie uczymy 3 medytacji, które praktykujemy we wspólnocie buddyjskiej Triratna: świadomość ciała (body scan), uważność oddechu, i metta bhavana (życzliwa obecność)

Kurs Tworzy jednolitą całość – do grupy można dołączyć najpóźniej przed drugim spotkaniem. 

Miejsce:
Sanghaloka Kraków – ul. Augusitańska 4

Zajęcia odbywają się w Piątki w godzinach: 18:30 – 20:30 Zajęcia odbywają się w piątki, zaczynamy punktualnie o 18.30, ale otwieramy już od 18.00, także można przyjść wcześniej, pogadać, obejrzeć ośrodek, napić się herbaty.

 Zapisy:
Zamknięte! – zapraszamy na kolejną edycję.
 

Prosimy o datek 200 zł (180zł studenci zniżka) (pojedyncze zajęcia 25zł) 

Prowadzenie:
Śantaka & Padmasiddha

 

Każdy tydzień jeden element praktyki:

  • tydzień 1 czym jest medytacja, jak siedzieć wygodnie w medytacji, podstawy relaksacji + praktyka
  • tydzień 2 medytacja świadomości ciała + praktyka świadomości ciała w codziennym życiu
  • tydzień 3 medytacja uważności oddychania (zapoznanie sie ze świadomością oddychania) + praktyka ciszy i spokoju    w codziennym życiu
  • tydzień 4 medytacja uważności oddychania (technika) + praktyka uwżności w codziennym życiu
  • tydzień 5 medytacja metta bhawana ( pozytywne emocje, życzliwość, wprowadzenie ) + praktyka metta (życzliwość)  do siebie samych  w codziennym życiutydzień 6 medytacja metta bhawana (cała metoda) + praktyka metta do siebie i otoczenia w codziennym życiu
  • tydzień 7 przeszkody w medytacji i jak sobie z nimi radzić + praktyka w codziennym życiu
  • tydzień 8 etyka, medytacja, mądrość – jak kultywować i pogłębiać pozytywne stany umysłu (spokój, życzliwość, mądrość)